(prestaro za odgovor)
lov lignji iz barke
Mario R.
2005-09-12 08:12:04 UTC
s obzirom da se blizi vrijeme lova liganja, a ja do sada nemam iskustva s
lovom iz barke (nesto malo s obale), a nabavio sam istu ... molio bih sve
koji imaju iskustva s istime da napisu po mogucnosti sto vise detalja o
lovu...

...teren, dubina, najbolje vrijeme lova, koje skosavice upotrebljavati i na
koji nacin, potrebno svijetlo ...

unaprijed zahvaljujem
Lignja
2005-09-12 13:11:05 UTC
Post by Mario R.
s obzirom da se blizi vrijeme lova liganja,
!!!!!!!!!!!NAZALOST VRIJEME LIGANJA,BAR STA SE TICE SPLITSKOG PODRUCJA,JE
VEC DAVNO POCELO I OVIH DANA ZAVRSAVA,AKO VEC I NIJE. VEC SU POKUPLJENE SVE
MALE LIGNJE STA SU DOSLE U KRAJ NARAST. PO MENI JE TO CISTI GENOCID, LJUDI
LOVE PO DANU DO STO KOMADA MALIH LIGANJA OKO 5 DEKA, SAD VEC NAILAZE NA 10
DEKA,MOGU RAZUMIT DA JE OVO DRZAVA SIROTINJE, ALI IPAK, SVAKE GODINE JE
ISTO.

a ja do sada nemam iskustva s
Post by Mario R.
lovom iz barke (nesto malo s obale), a nabavio sam istu ... molio bih sve
koji imaju iskustva s istime da napisu po mogucnosti sto vise detalja o
lovu
USIDRIS SE, PANULAJES, ILI SKOSAS
Post by Mario R.
...teren, dubina, najbolje vrijeme lova, koje skosavice upotrebljavati i na
koji nacin, potrebno svijetlo ...
ZA PANULAVANJE I SKOSANJE, NAJBOLJE SU POSTE DI SI IH LOVIO SA KRAJA, ILI
OTKRIJES NEKU NOVU, DUBINA I TEREN NE IGRAJU NEKU ULOGU, NARAVNO NECES VUC U
MODRO. VRIJEME LOVA JE NAJBOLJE U SUMRAK ILI PO MISECINI.
AKO SI SE USIDRIO ONDA MORAS IMAT PESKAFONDO, PO MENI JE NAJBOLJI DTD
GLAVOC, POVISE NJEGA STAVIS NEKU PLUTAJUCU, RECIMO BUKVU. DUBINA, OD 17 DO
24 METRA, SPUSTI GA DO DNA PA MALO POVUCI DA TI NE ZAPINJE, TRZAJ DA JE
PRIVUCES,I DA JE ZAKACIS. KAD POSTANES DOBAR MOCI CES PREPOZNAT DA SI JU
UHVATIO BEZ TRZAJA:)
KAD SE SMRACI STAVI UMJETNO SVITLO, PLINSKI FERAL, PODVODNI HALOGEN, ITD.
unaprijed zahvaljujem
Mclane23
2005-09-12 22:56:56 UTC
Post by Mario R.
[...]
Post by Mario R.
unaprijed zahvaljujem
jel ti to nisi skuzio da pises velikim slovima ili si samo ljut
Mario R.
2005-09-13 06:43:46 UTC
Post by Lignja
[...]
Upravo me zanima ova kombinacija 'varalica'. Ak se ne varam 'peskafondo' je
ona teska olovna varalica koja ti cijeli sistem povuce brze na dno, a malo
iznad njega stavis jos jednu varalicu tipa 'yo zuri' (one klasicne s kojima
se lovi s kraja) i trzas 'skosas' gore dolje dok se lignja ne zaleti?

Zar nitko drugi osim 'LIGNJE' ne lovi lignje iz barke?
Zex
2005-09-13 07:11:37 UTC
Post by Mario R.
[...]
Lovim ja, pogledaj nize pod 'Halogeno...'.
Z!
Mario R.
2005-09-13 07:17:15 UTC
Post by Mario R.
se lovi s kraja) i trzas 'skosas' gore dolje dok se lignja ne zaleti?
Zar nitko drugi osim 'LIGNJE' ne lovi lignje iz barke?
Lovim ja, pogledaj nize pod 'Halogeno...'.
Z!
znam da lovis, pa daj malo vlastitih iskustava da i mi mozemo uloviti ne bas
102 kg (jest da su sipe bile u pitanju) ali ono barem ove 2 kg koju kilu
vise...
Lignja
pisem da se lakse razaznaje gdje sam ja nesto rekao:)
Mario R.
lignjo, jesam li u pravu s ovime sto sam napisao?
~.:Duje:.~
Lignja
2005-09-13 21:31:35 UTC
to je tocno, nema vise neke posebne filozofije
Mario R.
2005-09-14 06:12:39 UTC
hvala lignjo, a sad krecem u lov na 'tebe'
Zex
2005-09-14 06:40:06 UTC
Post by Mario R.
znam da lovis, pa daj malo vlastitih iskustava da i mi mozemo uloviti ne bas
102 kg (jest da su sipe bile u pitanju) ali ono barem ove 2 kg koju kilu
vise...
Ma nisam ti ni ja neki 'maher'. Moras isprobavati - poziciju, svjetlo,
varalicu, mjesecinu, struju.......
Eto sinoc sam isao jedan djir. Rezultat - jedna jedina lignjica uz halogen i
na zelenu dtd puscicu (tj. skosavica, ovdje u Istri sve recemo 'pusca').
Kako kada:)
Z!